هزینه عمل بینی

بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در ونک

ما در این مقاله می خواهیم راجع به بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در ونک با شما صحبت کنیم. جراحی زیبایی بینی یکی از رایج ترین انواع عمل های زیبایی است و در این میان جراحی بینی نیمه فانتزی یکی از پر مخاطب ترین انواع جراحی های بینی می باشد. البته در گذشته مدل بینی فانتزی بیشترین درخواست را در بین افرادی که برای عمل زیبایی بینی خود مراجعه می کردند، داشته است اما امروزه با پیشرفت میل انسان به سمت طبیعی بودن و زیبایی غیر مصنوعی، بینی طبیعی و نیمه فانتزی بیشتر از مدل بینی فانتزی مورد درخواست مراجعه کنندگان قرار گرفته است. ما در ادامه می خواهیم راجع به ویژگی های بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در ونک مطالبی را به شما بگوییم پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

راه های تشخیص بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در ونک

یک لیست از اسامی بهترین جراحان بینی محل زندگی خود و یا مناطق نزدیک اطراف خود تهیه کنید.

با جست و جو در گوگل و یا شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام به راحتی می توانید به اطلاعات مفیدی از رزومه ، سوابق کاری، سوابق تحصیلی و گالری عکس عمل های سابق جراحان مد نظر خود دست یابید.

عکس نمونه کارهای قبلی جراح را به دقت مشاهده و بررسی کنید و ببینید آیا از نحوه عمل و فرم بینی بعد از عمل بیماران رضایت دارید یا خیر. نتایج یکسان عمل های سابق جراح نشان از نداشتن مهارت کافی و عدم تسلط بر علم زیبایی شناسی او دارد.

به صورت حضوری به مطب پزشکان لیست خود بروید و با بیماران سابق که قل از شما نزد آن جراح عمل زیبایی بینی انجام داده اند صحبت کرده و میزان رضایت آن ها را از کار جراح، مهارت،دقت و نحوه رفتار او بسنجید.

حتی می توانید به جای مراجعه حضوری، به بیماران سابق جراحان فهرست خود در شبکه های مجازی دایرکت داده و با آن ها صحبت کنید. هرگز در انتخاب جراح بینی خود عجله نکنید و نهایت دقت را حین جست و جو به کار گیرید. زیرا جراحی بینی از عمل های اورژانسی نبوده و شما فرصت کافی برای تحقیق و جست و جو را دارید.

راه های تشخیص بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در ونک

ویژگی های بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در ونک

  • سلامتی بیمار و حفظ عملکرد بینی را در اولویت اول کاری خود قرار دهد.
  • بهترین پزشک بینی نیمه فانتزی تمامی عوارض و خطرات احتمالی عمل بینی نیمه فانتزی را به طور کامل به بیمار خود توضیح داده و بیمار را آگاه می کند.
  • بهترین جراح بینی نیمه عروسکی فرم بینی مناسب با آناتومی صورت شما را در ذهن خود طراحی کرده و با تکیه بر دانش و تجربه خود آن را به بهترین نحو روی صورت شما پیاده می کند.
  • با توجه به نوع بینی شما و ویژگی های ساختاری آن جراحی بینی را به نحوی انجام می دهد که به عملکرد بینی تان لطمه ای وارد نشود.
  • تجربه بالایی در زمینه انجام عمل جراحی بینی نیمه فانتزی دارد.
  • بینی های بسیاری را با موفقیت به یک بینی نیمه فانتزی خوش تراش و زیبا تبدیل کرده است.
  • درصد رضایت بیماران از او بالا است.
  • با رفتار و برخورد خوب و مناسب خود استرس بیمار را کاهش دهد.
  • اگر بیمار انتظار نامعقول و غیرمنطقی از نتیجه جراحی خود داشته باشد و یا اگر شرایط روحی و جسمی لازم برای عمل را نداشته باشد هرگز اقدام به انجام جراحی بینی نمی کند.

انواع جراحی های بینی

به طور کلی جراحی بینی به دو روش جراحی بینی بسته و جراحی بینی باز انجام می شود.

در خصوص این که کدام یک از این روش ها برای انجام جراحی بینی مناسب است باید گفت که جراح بینی با توجه به وسعت ایرادات موجود، میزان اصلاحات مورد نیاز و بر اساس صلاحدید جراح یکی از تکنیک های ذکر شده انتخاب می شود. البته توجه داشته باشید که جراحی بینی به روش باز به دلیل عدم محدودیتی که دارد، غالبا انتخاب اول جراحان بوده و شاهد آن هستیم که معمولا جراحان بینی به منظور انجام عمل بینی، روش باز را انتخاب می کنند.

جراحی بینی به روش بسته

در جراحی بینی به روش بسته تمامی شکاف ها و برش های مورد نیاز جراحی در داخل بینی بیمار انجام می شود و اصلاح ایرادات بینی تنها از طریق این برش ها اعمال می گردد. توجه داشته باشید که در جراحی بینی به روش بسته نیازی به ایجاد شکاف در بخش بیرونی بینی وجود ندارد و در نتیجه از آن جا که کلیه شکاف ها در داخل بینی ایجاد می شوند، دسترسی به کل ساختار بینی با محدودیت مواجه خواهد شد.

از این رو ایجاد تغییرات وسیع و گسترده بر روی بینی از طریق جراحی بینی به روش بسته با دشواری زیادی همراه بوده و حتی در برخی موارد امکان پذیر نیست. بنابر این در صورتی که بینی با ایرادات جزئی رو به رو است و نیازی به اعمال اصلاحات وسیع بر روی آن وجود ندارد، جراحی بینی به روش بسته گزینه مناسبی خواهد بود.

جراحی بینی به روش باز

در جراحی بینی به روش باز، علاوه بر شکاف های ایجاد شده در داخل بینی، یک شکاف ظریف نیز در ناحیه کلومولا یا پوست مابین حفره های بینی بیمار ایجاد می شود. ایجاد برش خارجی بر روی بینی در روش باز باعث می شود که جراح بتواند از طریق آن اقدام به بلند کردن پوست از روی ساختار زیرین بینی نموده و به کل ساختار بینی دسترسی دارد. از آن جا که دامنه دید جراح در جراحی باز، با محدودیت مواجه نیست امکان ایجاد تغییرات عمده بر روی بینی در این روش برای جراح به سهولت انجام می شود. بنابر این می توان گفت که جراحی بینی به روش باز برای جراحی بینی ترمیمی، عمل بینی گوشتی و مواردی از این قبیل گزینه مناسبی به شمار می رود.

انواع جراحی های بینی

انواع مدل های جراحی بینی

بینی طبیعی

اکثر آقابان و بسیاری از خانم ها این مدل بینی را می پسندند. منظور از بینی طبیعی این است که مشکلات ظاهری بینی مانند قوز، افتادگی نوک بینی، انحراف ظاهری، پهنای نوک بینی به نحوی وضع شوند که بینی در عین حال که زیباتر و شکیل تر می شود. ظاهری به اصطلاح عملی و مصنوعی پیدا نکند. در این مدل از بینی نسبت به دو مدل دیگر تغییرات کمتری در بینی ایجاد می شود و بینی تقریبا بدون قوس است. همچنین در جراحی بینی طبیعی بین لب بالا و بینی زاویه زیادی وجود ندارد. در واقع در روش عمل بینی طبیعی، هدف تنها  ایجاد یک تغییر کوچک و یا حل یک مشکل پزشکی است. این سبک از از جراحی بینی برای مردان و افرادی که بینی گوشتی دارند مناسب می باشد.

جراحی بینی فانتزی یا عروسکی

امروزه جراحی بینی فانتزی در ایران طرفداران زیادی دارد. در جراحی بینی فانتزی یا عروسکی، بینی بسیار کوچکتر می شود و شیب نسبتا زیادی دارد. همچنین در این مدل زاویه بین لب بالا و بینی نسبت به دو مدل دیگر بیشتر است. در مدل های جراحی بینی فانتزی و بینی عروسکی باید تناسب بینی را با سایر قسمت های صورت در نظر گرفت. برای مثال کسی که صورت بزرگی دارد و بقیه اجزای صورتش هم بزرگ هست، نباید جراحی مدل بینی فانتزی را انتخاب کند. در جراحی بینی فانتزی تمرکز اصلی روی نوک بینی می باشد و تغییرات ایجاد شده روی نوک بینی باید با سایر جراحی های بینی متفاوت باشد به طوری که در این نوع جراحی می بایست نوک بینی حالت دارتر از دیگر انواع جراحی ها باشد.

جراحی بینی نیمه فانتزی 

جراحی بینی نیمه فانتزی مدلی بین بینی طبیعی و فانتزی می باشد که طرفداران بسیاری دارد. در این روش شیب بینی نسبت به مدل فانتزی کمتر است. همچنین این مدل بیشتر در میان بانوان محبوب است. همه بیمارانی که قصد انجام جراحی بینی طبیعی فانتزی دارند، نمی خواهند تمام خصوصیات مدل بینی فانتزی را داشته باشند بلکه فقط دوست دارند که بینی شان قوس دار شود و یا نوک بینی شان سربالا شود. به این نوع بینی به کسانی پیشنهاد می شود که نمی خواهند بینی شان پس از جراحی زیاد تغییر کند. در این مدل پهنای بینی از رو به رو و سایز سوراخ ها نیز کمی از حالت طبیعی باریک تر خواهد بود. همچنین در این مدل نیز بینی ظاهر غیر طبیعی و عملی ندارد . نوک بینی بیش از حد بالا نرفته و قوس پشت بینی به حالت سرسره ای تبدیل نمی شود.

مزایای عمل بینی نیمه فانتزی

  • این مدل نسبت به بینی طبیعی ظرافت و زیبایی بیشتری دارد.
  • بینی نیمه فانتزی ظاهر مصنوعی عمل بینی عروسکی را ندارد.
  • نوک بینی در عمل نیمه فانتزی زیاد سربالا نمی شود و تقریبا حالت طبیعی دارد. در جراحی بینی فانتزی نوک بینی سربالاتر می شود.
  • قوس بالای بینی در این عمل زیاد نیست و بینی حالت غیر طبیعی پیدا نمی کند.
  • برای بینی های استخوانی و دارای انحراف مناسب است.

مزایای عمل بینی نیمه فانتزی

معایب و عوارض عمل بینی نیمه فانتزی

در کل جراحی بینی نیمه فانتزی اگر توسط جراح بینی خوب و مجرب انجام شود عوارض چندانی برای بیمار ندارد.به جز مراقبت هایی که فرد باید انجام دهد.اما در صورتی که این جراحی توسط جراح کم تجربه انجام شود ممکن است عوارضی بروز یابد که نیاز به عمل بینی ترمیمی وجود داشته باشد. این مراقبت ها در جهت کاهش خونریزی، تورم و قرمزی بینی انجام می شود.

نکات و مراقبت های قبل از عمل بینی نیمه فانتزی

  • 14 روز قبل از عمل بینی از مصرف دخانیات و الکل پرهیز کنید.
  • تا دو هفته قبل از عمل مصرف داروهای ضد انعقاد خون مانند آسپرین را قطع کنید.
  • شب قبل از جراحی بینی، از مصرف مواد غذایی به خصوص سنگین خودداری کنید.
  • در جلسه مشاوره قبل عمل، حساسیت ها و بیماری های خود را به پزشک متخصص حتما بگویید.
  • روز قبل از عمل جراحی حتما آب زیاد میل کنید.
  • آزمایشات و نمونه برداری های لازم را طبق دستور پزشک انجام دهید.

مراقبت های بعد از عمل بینی نیمه فانتزی

  • برای رفع و بهبود کبودی ناشی از عمل، استفاده از کمپرس یخ به عنوان التیام بخش ضروری است.
  • به دلیل استفاده از مواد بی هوشی حین عمل، احساس سردرد و سرگیجه بعد از عمل طبیعی است.
  • تا دو هفته بعد از عمل از استعمال دخانیات، داروهای مختلف غیر از تجویز پزشک و مشروبات الکلی خودداری نمایید.
  • حداقل تا یک ماه بعد از عمل بینی نیمه فانتزی، از قرار گرفتن در معرض آفتاب شدید، شنا کردن و فعالیت های شدید بدنی پرهیز نمایید.
  • هنگام خنده و عصبانیت مواظب باشید فشار بیش از حد به پوست و ناحیه بینی نیاید.
  • شب ها به صورت طاق باز بخوابید.
  • هنگام عطسه کردن از فشار به بینی خودداری نمایید.عطسه با دهان بسته می تواند فشار زیادی را به بینی و مویرگ های داخل آن بزند و باعث خونریزی شود.
  • برای انجام معاینات دقیق توسط پزشک متخصص، حتما سر وقت به کلینیک مراجعه کنید و دستورات پزشک را دقیق انجام دهید.

مراقبت های بعد از عمل بینی نیمه فانتزی

تا چه مدت بعد از جراحی بینی نمی توان ورزش کرد؟

جراحی بینی به دلیل حساسیت بالایی که دارد دوره نقاهت حساس تری هم دارد. پزشکان توصیه می کنند که تا دو ماه بعد از جراحی بینی نباید ورزش های سنگین انجام داد. بعد از این مدت با صلاحدید پزشک و بررسی شرایط سلامتی بیمار، او می تواند به انجام ورزش های روتین گذشته بپردازد.

چند روز بعد جراحی بینی می توان به حمام رفت؟

در صورتی که سر محافظت شود می توان بدن را شست. در صورت لزوم 48 ساعت بعد از عمل می توان از گردن به پایین حمام کرد ولی حمام کلی لازم است بعد از برداشتن گچ از روی بینی انجام شود. بعد از برداشتن گچ نیز پس از حمام محل بخیه ها و بینی به آرامی خشک شوند.

مشخصه های جراحی بینی فانتزی یا عروسکی چیست؟

  • بینی فانتزی خلق شده توسط جراح بینی، بسیار بهتر از قبل می باشد.
  • این بینی، بسیار زیبا و بدون به هم ریختگی و نابسامانی می باشد.
  • این تکنیک، شکل بینی را خلق می کند که در آن، این زیبایی از جلو و نیم رخ قابل دیدن می باشد.

کلام آخر

از شما همراهان عزیز سپاس گذارم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید. امیدوارم که به مطالب گفته شده توجه کرده باشید و بتوانید با توجه به نکاتی که برای شما توضیح دادیم بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در ونک را انتخاب کنید. در صورت داشتن انتقاد و پیشنهاد می توانید آن را با ما در میان بگذارید.

نوشتهٔ پیشین
هزینه عمل بینی گوشتی در ونک
نوشتهٔ بعدی
سوالات رایج قبل از عمل بینی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست